Przepisy dla biegaczy


Na co dzień staram się żyć i jeść zdrowo. Wierzę, że jesteśmy tym, co jemy. Jakiś czas temu po zrobieniu odpowiednich badań dowiedziałem się, że nie toleruję glutenu, laktozy i jajek, dlatego wszystko, co jem jest dokładnie przemyślane.  Często gotuję dla znajomych, rodziny. W związku z tym moje przepisy są dla każdego. Dania te nie są bardzo wymyśle, więc każdy może zrobić je samemu w domu. Chcę pokazać, że mimo kilku przeciwności da się jeść pysznie i zdrowo! Nie jestem ekspertem, a dietetyka to wyłącznie moja pasja. Ukończyłam kurs dietetyki sportowej i doradcy dietetycznego, aby rozszerzać swoją wiedzę na temat dietetyki. Staram się uważać na składniki oraz jakość produktów bezglutenowych.  Czasami, jednak daje się skusić na kawałek czekolady. Jeśli jesteście ciekawi co jem? Zapraszam do czytania oraz gotowania.

Woda zdrowia doda!

W domu nie znajdziecie u mnie kolorowych napojów czy soków. Pijemy tylko wodę. Dlaczego? Bo zdrowo? Bo mama tak nauczyła? Możliwe.. ale osobiście nie wyobrażam sobie pić na co dzień nic innego. U mnie w domu zawsze musi być butelka wody mineralnej. Ostatnio przekonałam się do wersji niegazowanej. Ostatnio głębiej zainteresowałam sie tym tematem. Oto kilka ciekawostek, dlaczego warto ją pić? jaki rodzaj wybrać? i czemu pijemy jej tak mało?

Continue reading
Czytaj dalej...
Nowy rok. Nowa ja?

Kilka dni temu rozpoczął się nowy, 2016 rok. Gdziekolwiek nie spojrzymy atakują nas motywujące, noworoczne hasła w stylu „Nowy rok – nowa ja!”, „Stwórz siebie od nowa!”. Wszyscy robią postanowienia, że rzucą palenie, schudną czy zaczną żyć zdrowiej. Dlatego kluby fitness i siłownie na początku roku są maksymalnie przepełnione. Niestety już gdzieś w kwietniu siła woli spada i wszystko wraca do starych nawyków.

Continue reading
Czytaj dalej...