Przepisy dla biegaczy


Na co dzień staram się żyć i jeść zdrowo. Wierzę, że jesteśmy tym, co jemy. Jakiś czas temu po zrobieniu odpowiednich badań dowiedziałem się, że nie toleruję glutenu, laktozy i jajek, dlatego wszystko, co jem jest dokładnie przemyślane.  Często gotuję dla znajomych, rodziny. W związku z tym moje przepisy są dla każdego. Dania te nie są bardzo wymyśle, więc każdy może zrobić je samemu w domu. Chcę pokazać, że mimo kilku przeciwności da się jeść pysznie i zdrowo! Nie jestem ekspertem, a dietetyka to wyłącznie moja pasja. Ukończyłam kurs dietetyki sportowej i doradcy dietetycznego, aby rozszerzać swoją wiedzę na temat dietetyki. Staram się uważać na składniki oraz jakość produktów bezglutenowych.  Czasami, jednak daje się skusić na kawałek czekolady. Jeśli jesteście ciekawi co jem? Zapraszam do czytania oraz gotowania.

Recenzja „Dieta i trening” Katarzyny Biłous

Po biegu Dbam o Zdrowie czułam pewien niedosyt i wiedziałam, że muszę poprawić swoją wytrzymałość. Kiedy wpadła mi do ręki książka „Dieta i Trening. Jak zdrowo budować siłę i wytrzymałość” byłam bardzo zaciekawiona. Czy biegacze jedzą same węgle? W jaki sposób móc biegać dłużej, bez utraty sił? Jak się nie odwodnić? Wszystkiego dowiecie się z tego poradnika.

Continue reading
Czytaj dalej...