Przepisy dla biegaczy


Na co dzień staram się żyć i jeść zdrowo. Wierzę, że jesteśmy tym, co jemy. Jakiś czas temu po zrobieniu odpowiednich badań dowiedziałem się, że nie toleruję glutenu, laktozy i jajek, dlatego wszystko, co jem jest dokładnie przemyślane.  Często gotuję dla znajomych, rodziny. W związku z tym moje przepisy są dla każdego. Dania te nie są bardzo wymyśle, więc każdy może zrobić je samemu w domu. Chcę pokazać, że mimo kilku przeciwności da się jeść pysznie i zdrowo! Nie jestem ekspertem, a dietetyka to wyłącznie moja pasja. Ukończyłam kurs dietetyki sportowej i doradcy dietetycznego, aby rozszerzać swoją wiedzę na temat dietetyki. Staram się uważać na składniki oraz jakość produktów bezglutenowych.  Czasami, jednak daje się skusić na kawałek czekolady. Jeśli jesteście ciekawi co jem? Zapraszam do czytania oraz gotowania.

Nietolerancja laktozy a trening

Na nietolerancje pokarmowe cierpi coraz więcej osób. Dla nich nawet myśl o zjedzeniu czegoś z glutenem, laktozą, jajkiem czy orzechami przyprawia o dreszcze. Oczywiście nie mówię tutaj o panujących trendach żywieniowych, a stwierdzoną alergią. No właśnie… czym różni się alergia od nietolerancji laktozy? Czy brak mlecznych składników w diecie ma wpływ na jakość treningu? I wreszcie, jak wygląda codzienne menu bez sera, mleka czy śmietany?

Continue reading
Czytaj dalej...