Przepisy dla biegaczy


Na co dzień staram się żyć i jeść zdrowo. Wierzę, że jesteśmy tym, co jemy. Jakiś czas temu po zrobieniu odpowiednich badań dowiedziałem się, że nie toleruję glutenu, laktozy i jajek, dlatego wszystko, co jem jest dokładnie przemyślane.  Często gotuję dla znajomych, rodziny. W związku z tym moje przepisy są dla każdego. Dania te nie są bardzo wymyśle, więc każdy może zrobić je samemu w domu. Chcę pokazać, że mimo kilku przeciwności da się jeść pysznie i zdrowo! Nie jestem ekspertem, a dietetyka to wyłącznie moja pasja. Ukończyłam kurs dietetyki sportowej i doradcy dietetycznego, aby rozszerzać swoją wiedzę na temat dietetyki. Staram się uważać na składniki oraz jakość produktów bezglutenowych.  Czasami, jednak daje się skusić na kawałek czekolady. Jeśli jesteście ciekawi co jem? Zapraszam do czytania oraz gotowania.

Motywujące cytaty – TOP 10

Motywacja to bardo trudny temat. Niezależnie od uprawianej dyscypliny często czujemy blokadę. Nie da się! Nie chce mi się! Nic z tego nie będzie! Silna inspiracja, to podstawa, aby każdego dnia wychodzić i walczyć o własne marzenia. Człowiek czasami potrzebuje dodatkowego kopa, aby efektywniej działać. Dobrym sposobem są motywujące cytaty, które powtarzane w głowie ogromnie wpływają na nasz stan ducha. Spróbuj, może znajdziesz swój ulubiony!?

Continue reading
Czytaj dalej...
7 fit przekąsek

Dietetyczne przekąski to zdrowa i smaczna alternatywa dla tuczących słodyczy. Oprócz tego, że mają mało kalorii, zawierają cenne dla organizmu witaminy, mikroelementy oraz niezbędny w diecie błonnik.Chociaż sama jestem strasznym wielbicielem czekolady, to od czasu do czasu wolę schrupać lub zaserwować gościom fit przekąskę. Oto moja lista najlepszych, zdrowych smakołyków, które możemy podjadać bez wyrzutów sumienia.

Continue reading
Czytaj dalej...