Przepisy dla biegaczy


Na co dzień staram się żyć i jeść zdrowo. Wierzę, że jesteśmy tym, co jemy. Jakiś czas temu po zrobieniu odpowiednich badań dowiedziałem się, że nie toleruję glutenu, laktozy i jajek, dlatego wszystko, co jem jest dokładnie przemyślane.  Często gotuję dla znajomych, rodziny. W związku z tym moje przepisy są dla każdego. Dania te nie są bardzo wymyśle, więc każdy może zrobić je samemu w domu. Chcę pokazać, że mimo kilku przeciwności da się jeść pysznie i zdrowo! Nie jestem ekspertem, a dietetyka to wyłącznie moja pasja. Ukończyłam kurs dietetyki sportowej i doradcy dietetycznego, aby rozszerzać swoją wiedzę na temat dietetyki. Staram się uważać na składniki oraz jakość produktów bezglutenowych.  Czasami, jednak daje się skusić na kawałek czekolady. Jeśli jesteście ciekawi co jem? Zapraszam do czytania oraz gotowania.

Rzym w 5 dni, czyli idealny trening dla nóg

Rzym nazywany jest Wiecznym Miastem lub Miastem Siedmiu Wzgórz, które założyli „Synowie Wilczycy”. Od zawsze kojarzony z potężnymi Gladiatorami, słońcem, zachowanymi starożytnymi zabytkami, cudownym jedzeniem, przepięknym językiem i … ogromem turystów. To wszystko prawda! Można zakochać się w tym mieście od pierwszego wejrzenia! Sprawdźcie sami!

Continue reading
Czytaj dalej...
Piramida żywieniowa – wczoraj i dziś

Idąc z biegiem czasu i biorąc pod uwagę zmiany zachodzące w przyzwyczajeniach Polaków, Instytut Żywności i Żywienia opublikował najnowszą wersję piramidy żywienia. Czym jest nowa lista? To zestaw 10 zasad, które są najprostszym, krótkim i zwięzłym sposobem wyrażenia zasad prawidłowego żywienia. Aktualna wersja zawiera rewolucyjne zmiany, co bardzo mnie cieszy!

Continue reading
Czytaj dalej...