Co jeść, żeby podwyższyć odporność jesienią?

Powiedzmy sobie szczerze, jesień to ciężki czas dla każdej aktywnej osoby. Kiedy na dworze jest coraz zimniej i wieje, możemy narazić się na obniżenie odporności, a w rezultacie przeziębienie. Dołóżmy do tego stres w pracy, nieprzespaną noc i choroba murowana! O odpowiednią ochronę należy zadbać jak najwcześniej, zanim pojawią się pierwsze objawy, wspomagając swój układ odpornościowy witaminami. A gdzie najlepiej je znaleźć? W jedzeniu!

Continue reading
Czytaj dalej...
7 fit przekąsek

Dietetyczne przekąski to zdrowa i smaczna alternatywa dla tuczących słodyczy. Oprócz tego, że mają mało kalorii, zawierają cenne dla organizmu witaminy, mikroelementy oraz niezbędny w diecie błonnik.Chociaż sama jestem strasznym wielbicielem czekolady, to od czasu do czasu wolę schrupać lub zaserwować gościom fit przekąskę. Oto moja lista najlepszych, zdrowych smakołyków, które możemy podjadać bez wyrzutów sumienia.

Continue reading
Czytaj dalej...
Nietolerancja laktozy a trening

Na nietolerancje pokarmowe cierpi coraz więcej osób. Dla nich nawet myśl o zjedzeniu czegoś z glutenem, laktozą, jajkiem czy orzechami przyprawia o dreszcze. Oczywiście nie mówię tutaj o panujących trendach żywieniowych, a stwierdzoną alergią. No właśnie… czym różni się alergia od nietolerancji laktozy? Czy brak mlecznych składników w diecie ma wpływ na jakość treningu? I wreszcie, jak wygląda codzienne menu bez sera, mleka czy śmietany?

Continue reading
Czytaj dalej...